ROK SZKOLNY 2017/2018
600- 800 -schodzenie się dzieci do przedszkola
-zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci
-kontakty indywidualne z rodzicami i dziećmi
-praca indywidualna z dziećmi
800- 825 -zabawy integrujące grupę
-ćwiczenia ogólnorozwojowe rozwijające percepcję wzrokową i słuchową
-rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci
-zabawy ruchowe
-język angielski
-religia
825- 835 -przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne
835- 900 -śniadanie
900- 945 -realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą
945-1130 -spacery, zabawy dowolne na placu przedszkolnym lub w sali zabaw
-gry i zabawy dydaktyczne wspomagające rozwój umysłowy dzieci
-gry i zabawy badawcze rozwijające zainteresowania dzieci
-zajęcia rozwijające plastyczne i teatralne uzdolnienia dzieci
-gry i zabawy ruchowe, rytmiczne wspomagające rozwój fizyczny dziecka
-zabawy tematyczne wspomagające rozwój emocjonalny i społeczny dzieci
-język angielski
-religia
1130- 1145-przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne
1145- 1215 -obiad
1215- 1340 - czytanie fragmentów książek, słuchanie opowiadań nauczyciela
-ćwiczenia relaksacyjne
-zabawy dydaktyczne
-ćwiczenia graficzne
-utrwalenie poznanych wierszy i piosenek
-zabawy dowolne w sali lub na placu przedszkolnym
od 1300 -zajęcia dodatkowe dla dzieci wg harmonogramu
- gimnastyka korekcyjna
-zajęcia logopedyczne realizowane w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej
1215- 1350 -leżakowanie –dzieci młodsze
1350- 1400 -przygotowanie do podwieczorku, zabiegi higieniczne
1400- 1415 -podwieczorek
1415- 1700 -ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości
-słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej ( ew. słuchanie fragmentów książek )
-zabawy dowolne dzieci według zainteresowań dzieci
-rozchodzenie się dzieci z przedszkola